To-do-list verhuizing kantoor 28-03-2024

Neijzen, Dogan en Ontas advocaten zullen per 1 december a.s. kantoor houden aan de Amsteldijk 44 te Amsterdam.

n mijn weblog van juli 2008 schreef ik een ode aan mijn oude kantoor. “Het voelt alsof je liefje het net heeft uitgemaakt, terwijl jij nog in de roze wolken zat’, waren mijn laatste woorden. Inmiddels hebben wij een nieuw pand gevonden. We zullen per 1 december a.s. kantoor houden aan de Amsteldijk 44, ter hoogte van de Ceintuurbaan. We gaan het laatste weekend van november 2009 over. In mijn studententijd ben ik wel 7 keer verhuisd. Verhuizing van een advocatenkantoor zal niet veel anders zijn, dacht ik, totdat ik de to-do-list zag.

  • Huurcontract tekenen
  • KPN regelen
  • Bekabeling IT en Telefooncentrale vooraf laten bekijken
  • Offerte verbouwing
  • Bus + lift huren voor verhuizing.
  • Nieuwe schoonmaakdienst regelen
  • Naambord regelen
  • Postzak bevestigen in het oude pand
  • Falk koerier informeren
  • Rechtbank informeren
  • Cliënten informeren
  • Wederpartijen infomeren
  • Ontheffing regelen voor verhuisauto op beide adressen
  • Parkeervergunning regelen
  • KvK-overschrijving regelen
  • Inboedelverzekeringen
  • Post 3 maanden laten doorsturen via TNT
  • Bankgarantie regelen
  • Gas- en elektriciteitsaansluiting
  • Bestellen nieuw briefpapier
  • Sleutels laten bijmaken
  • Verhuisdozen
  • Stickers voor op de verhuisdozen
  • Nieuwe visitekaartjes
  • Verhuisberichten laten maken
  • Uitzoeken te vernietigen archief
  • Bedrijf regelen voor vernietiging archief
  • Box huren voor Archief
  • Archief laten vervoeren

Mijn kantoorgenoten en ik komen er de laatste weken achter dat wij een geheel eigen stijl van organiseren hebben. De een wil alles weken van tevoren hebben geregeld en de ander stelt alles uit tot het laatste moment. Weer een ander stelt zich beschikbaar voor alle klussen die spierkracht vereisen. Wij blijken als maatschap over onvermoede krachten en talenten te beschikken, die nu naar boven komen. Dit biedt perspectief voor een nog effectievere samenwerking in de toekomst. En nieuw pand nodigt uit tot nieuw werkethos en nieuwe synergie. Ik heb er alle vertrouwen in dat door onze vereende krachten de to do list gestaag zal slinken en dat wij per 1 december een vliegende doorstart maken in ons nieuwe pand.

Ik houd u op de hoogte!

« Terug naar overzicht